Bestelling zit nog ingepakt voor kerst. Had een extra mooie verpakking besteld. Deze zit er ook om alleen door het vervoer is zowel de omverpakking als de sierverpakking beschadigd. Ook heeft dpd de doos achtergelaten achter mijn kliko. Dit mag ook niet natuurlijk. Verder over diona altijd tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joscha jansen
- Wietske Carsouw
Uitstekende Verkooper. De bestelling besteld en is ontzettend snel geleverd en dat terwijl ik in Duitsland woon. Het product is ontzettend mooi en precies zoals op de foto gepresenteerd is. Ik ga hier nu heel graag regelmatig wat bestellen Heel erg bedankt en lieve groet van een nieuwe klant. Wietske
Hoe zou je Dyona beoordelen?
- Van den eynde Nancy
aangename webwinkel
- Elke
Goede product omschrijving en snelle levering
- N.knoope
Ik had eerst een paar vragen voor ik iets bestelde, hier kreeg ik super snel en uitgebreid antwoord op. Mijn bestelling is snel geleverd, en er zat ook nog eens een verrassing bij! Helemaal super!
- Besseling
Mijn bestelling snel ontvangen