Snelle levering, mooi en goed verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eugenie van Vendeloo
- Vera Kuijpers
De voorwerpen die je neemt worden goed verpakt. Ook krijg je een persoonlijke reactie als je een opmerking bij je bestellen typt. Erg fijn!
Hoe zou je Dyona beoordelen?
- Bart Smit
Snel geleverd. Maar vooral met zorg geleverd. Mooi verpakt. Met bedankje en attentie. Dat waardeer ik erg! Het was een feestje om uit te pakken.
- Sharon
Mooie producten van kwaliteit
- Lisa van Schaik
De berichtgeving over mijn pakket was helder en duidelijk. De website is super overzichtelijk. Ook super tof om een klein presentje bij mijn bestelling te ontvangen, oprecht lief!
- Elin Van Drunen
Vriendelijke service en mooie producten!