Altijd goed, jammer dat er veel niet op voorraad was waardoor ik niet de juiste spullen kon bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Betty Van mil
- Marian Wooning
Prima service, onverwachts gemak, bestellen en alleen afhalen. Handig!
Hoe zou je Bakgoed beoordelen?
- Kokob Abraham
Mooie en goede
- Saskia Brandsen
Altijd goed en snel en geen leveringskosten bij niet zon hoog bestedingsbrdrsg
- Een koekjesbakker die van honden houdt
Ik had de uitstekers lekker snel in huis. Ze zijn leuk. Vooral de retriever viel erg in de smaak.
- Rmc Cyntje
Ik heb een poedersuiker besteld. Ik kan hem niet gebruiken. Het is een grote klont suiker. Ik kan ook helaas niet retour sturen.