goede service, snelle levering, goed verpakt en met duidelijke handleiding !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- george rothof
- Ernst Rooker
Goede en snelle servise
Hoe zou je Hobby en Modelbouw beoordelen?
- rob eebes
goed alles
- Maurice Ploem
Goeie site, goede feedback, pakket keurig ontvangen
- P.G.J. Kardol
Snelle levering en goede service. Je kunt er ook afhalen op afspraak. Vriendelijke en correcte mensen.
- Leo Gils
Het enige bezwaar is dat de verzendingskosten hoog zijn. Wanneer je het product aantikt staat er dat de kosten 4,25€ is wat van de verhoging?