Had op een vrijdagavond besteld rond 23:00 en had het op een dinsdagochtend binnen voor 12:00. Het was een beetje onduidelijk na de betaling kreeg ik gelijk een mail daarna pas zondagavond weer, dat de bestelling verwerkt was. In het weekend zat ik dus ff in het ongewisse,maar vanaf daar is het goed gegaan vandaar dus 4 sterren, dus kan je denk ik beter van maandag tot en met vrijdag bestellen op vrijdag voor vieren wil je het zaterdag binnen hebben, denk ik!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk Zahoer
- Arjen
Vlotte en nette levering (geen overbodige grote verpakking), goede prijs.
Hoe zou je KameraMarkt.nl beoordelen?
- Gejus van Diggele
Alles naar tevredenheid, van website tot en met levering.
- Andre De Knegt
Perfect verlopen alles bestelling was de andere dag al in huis.
- SH Van der Zijde
Alles is naar wens verlopen.
- Jos Frissen
Snelle bezorging