Het bestelde vlees zag er goed uit. Ik nog niet alles kunnen gebruiken. De Tri-tip heb ik gegeten deze was goed van smaak. Ga hier zeker vaker bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arnold van den Berg
- eric
Heerlijk vlees, goed verpakt, prima service, mooie prijs.
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- Hans Buiter
Top vlees
- peter groeneveld
Altijd goed
- Ron Karrenbeld
Geweldige kwaliteit vlees. Goed gekoeld verpakt.
- Willem Marquenie
Goede vleeswaren van nederlandse bodem. Gemakkelijk via de site te bestellen en op gewenste dag bezorgd.