Kwaliteit is goed. In mijn bestelling heb ik ook 1 kilo biefstuk gekocht maar deze kwam in 6 stukjes. Ik heb dit eigenlijk in 1 of max 2 stukken verwacht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pieter Jie
- Dag Andreassen
Nice and fresh at delivery. The box isolated so good so the ice bags was still frozen. Everything vacuum sealed in thick and solid bags. Will order again soon. Highly recommended.
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- willem rave
ik heb er veulenbiefstuk en bavet besteld , de veulenbiefstuk vonden wij erg lekker, de bavet moeten we nog proberen.
- Gert Koekkoek
Goede service en goede producten
- Jos van Kampen
Alles vlot en naar wens geregeld
- Berry Erdsieck
Heerlijk vlees, zoals vlees hoort te zijn, perfect verpakt en verzonden. Bestellen zeker binnenkort weer.