Vlees was goed verpakt. In piepschuim doos met ijs eromheen. De website zou iets vriendelijker mogen. Prijs kwaliteit verhouding van het vlees klopt. Vooral de verschillende soorten vlees zoals beefribs vind ik mooi.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruwan Scherrenberg
- Jaco Wolhuter
Altijd op tijd geleverd, goed verpakt en inmiddels zelfs een optie om 's avonds te leveren. Top! De spare ribs zijn veel beter dan in de supermarkt en veel goedkoper dan bij de slager. Je koopt ook niet alleen bot met een smaakje vlees!
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- ChI Shing Chang
Goed vlees en levering op tijd. Verpakking en koeling keurig!
- Sander V/d Waal
Mooi vlees, goed verpakt en geleverd!!
- Marinus Jansen
Prima in orde alles goed en netjes verpakt
- Niels Hink
c