Goed vlees voor leuke prijs en word goed en netjes gezorgd altijd een leuke actie
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arno de jager
- WBH Heijne
Dit weekend het hammetje, de picanha en het buikspek klaargemaakt. Van deze drie was het buikspek prima. Het hammetje veel te zout en zelfs na langzame garing (120 graden, 2 uur) niet mals. De Picanha wel smaakvol, ook dit was geen succes. Heb vorige keer een picanha bij AH XL gehaald, welke veel malser was. Ook een hammetje gehaald bij de AH beviel mij beter. Heb nu nog een bavet in de vriezer die ik nog moet gebruiken. Hopelijk is dat beter.
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- Johan
Goed ingepakt wn volgens afspraak geleverd! Fijn dat het zo kan!
- Robert Terpstra
Nu al een aantal keer besteld en elke keer is het feest als het pakket met vlees binnenkomt! Alles goed verpakt en gekoeld. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
- G Elzinga
Het vlees was netjes verpakt in een tempex kist met ijs. Alles was top👍
- john van Kasteel
Ziet er goed uit, weer me vlees voorraad bijgevuld voor weer veel BBQ plezier. TOP.