Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. heeft 4461 5 ster reviews 4461
Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. heeft 783 4 ster reviews 783
Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. heeft 105 3 ster reviews 105
Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. heeft 34 2 ster reviews 34
Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. heeft 44 1 ster reviews 44

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Arno de jager

    Goed vlees voor leuke prijs en word goed en netjes gezorgd altijd een leuke actie

  2. WBH Heijne

    Dit weekend het hammetje, de picanha en het buikspek klaargemaakt. Van deze drie was het buikspek prima. Het hammetje veel te zout en zelfs na langzame garing (120 graden, 2 uur) niet mals. De Picanha wel smaakvol, ook dit was geen succes. Heb vorige keer een picanha bij AH XL gehaald, welke veel malser was. Ook een hammetje gehaald bij de AH beviel mij beter. Heb nu nog een bavet in de vriezer die ik nog moet gebruiken. Hopelijk is dat beter.

  3. Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?

  4. Johan

    Goed ingepakt wn volgens afspraak geleverd! Fijn dat het zo kan!

  5. Robert Terpstra

    Nu al een aantal keer besteld en elke keer is het feest als het pakket met vlees binnenkomt! Alles goed verpakt en gekoeld. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

  6. G Elzinga

    Het vlees was netjes verpakt in een tempex kist met ijs. Alles was top👍

  7. john van Kasteel

    Ziet er goed uit, weer me vlees voorraad bijgevuld voor weer veel BBQ plezier. TOP.