Vlees is goed verpakt, levering was vlot en volgens afspraak. Had alleen beter ontbeend en ontvliest vlees verwacht. Ga echter wel vaker bestellen. Eerst weer even ruimt in mijn 3 vriezers maken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L Vos
- Johan Van der Wal
Goed verpakt, juist gestickerd en geleverd zoals afgesproken/aangegeven.
Hoe zou je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f. beoordelen?
- herman oosting
vlees en vleeswaren zien er goed uit. beoordeling pas na consumptie.!
- Harry Gielen
Je besteld en geeft je leverdatum aan zodat je geen twee dagen of meer thuis moet zitten wachten, en de kwaliteit en kosten staan in zeer goede verhouding, ben zeer tevreden.
- Hans Burgers
Uitstekend vlees.....goed verpakt en gekoeld......zeer tevreden
- J.A. Hagens
Levering en verpakking super goed. Was nog zeer koud binnenin. Vlees zag er keurig en vers uit. De schouderkarbonade waren niet er gelijkmatig waren allemaal verschillend heel dik of zeer dun. Jammer was dat ik maar 1 beenhammetje kon bestellen er waren er niet meer. Al met al ben ik zeer tevreden en koop mijn vlees al gedurende 2 jaar bij Aalvink