Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, pakket dienst zegt afgeleverd te hebben terwijl er niemand thuis was (wellicht in de voortuin gezet en weg gehaald door andere?). Maar ik moet wel betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.... Schandalig. Ik ga hier nooit meer bestellen... Geen producten ontvangen maar wel moeten betalen. Klantvriendelijkheid en klanten tegemoet komen ho maar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nathalie
- Patricia
Super service, snelle levering
Hoe zou je de Plotterie beoordelen?
- Denise
Snelle levering en goed verpakt
- Marlie de Bruyn
Hele snelle levering
- Thea de Loijer
Hele snelle levering goed verpakt.
- Angela Bor
Veel keuze, snelle levering en een duidelijke site. Tip; ik had 3 verschillende zwarte vinyls (normaal, statisch en flex) besteld. Ik ben een newbie en heb nog weinig kennis hiervan, het zou fijn zijn geweest als er een label bij zat om aan te geven wat wat is, en evt een korte gebruiksaanwijzing. Ik ben er nu nog niet uit 😅