Snel; correct;duidelijk ;vriendelijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jan Fauconnier
- Hanneke Pijpers
De verpakking is veel te groot voor het product, had ook in een brievenbuspakketje gepast. Inhoud slechts opgezogen tot 9ml in plaats van de beloofde 10ml. Bovendien grote luchtbellen, inhoud dus zelfs
Hoe zou je Wietolie.nl beoordelen?
- Dennis Ellings
Super!
- Erica Janssen
Uitgebreide keuze, met duidelijke informatie bij de producten. Persoonlijk kaartje bij de levering, je mag ze altijd contacteren als je vragen hebt.
- Thea Gielink
Snelle service
- Anja Steenbergen
Goede webshop, snelle levering en leuke persoonlijke attentie!