ben nu 76 jaar maar ik heb nog nooit zulke slechte klompen gehad ;ze hebben een overmaat ,zijn ruig van binnen.; na een dag in gebruik zitten er blaren en wondjes op mijn tenen. normaal loop ik de hele dag op klompen dus ik ben het wel gewend.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ab
- Manuel Henckel
Dies war meine zweite Bestellung. Und wieder alles wie es sein soll: schnell und unkompliziert. Die Qualität der Produkte überzeugt. Sehr empfehlenswert.
Hoe zou je DE HOLLANDSE KLOMPENWINKEL beoordelen?
- Naomi S.
Ik heb klompjes met logo besteld en de bestelling keurig ontvangen, netjes verpakt. Helaas zat er een flinke deuk in de doos, maar alles lijkt nog heel. De klompjes zijn heel mooi geworden, ik ben er heel blij mee! Super leuk om uit te delen! Bedankt!
- chris van hoof
Het assortiment voldoet aan mijn verwachtingen en de levering gaat schijnbaar ook vlot
- Pascal C. Büchel
Mit meinen Klompen von DE HOLLANDSE KLOMPENWINKEL bin ich sehr zufrieden. Sie passen wie angegossen, die Qualität ist top und das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt. Auch die Abwicklung verlief einwandfrei. Ich freue mich darauf, die Klompen bei meiner Gartenarbeit in Deutschland zu tragen. Klare Empfehlung! Ik ben zeer tevreden met mijn klompen van DE HOLLANDSE KLOMPENWINKEL. Ze passen als gegoten, de kwaliteit is uitstekend en de prijs-kwaliteitverhouding is perfect. Ook de afhandeling verliep vlekkeloos. Ik kijk ernaar uit om deze klompen tijdens mijn tuinwerk in Duitsland te dr
- Oliver Theilig
Alles was precies zoals besteld. Bedankt :)