Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Daans Magazijn heeft 2826 5 ster reviews 2826
Daans Magazijn heeft 440 4 ster reviews 440
Daans Magazijn heeft 37 3 ster reviews 37
Daans Magazijn heeft 18 2 ster reviews 18
Daans Magazijn heeft 25 1 ster reviews 25

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jos Diender

    -Eventjes gebeld met wat vraagjes -Netjes en duidelijk beantwoord en behandeld -De levering was snel en compleet met alle nodige kabels -Voor herhaling vatbaar

    Reageer
  2. D. Roos

    Goede aanbieding, snelle en nette levering, vriendelijke telefonische hulp. Top Daan!!!

    Reageer
  3. Hoe zou je Daans Magazijn beoordelen?

  4. Raymond Plusje

    Ik heb verleden week een Dell 9020 AIO besteld. Toch even op voorhand gevraagd wat zij verstaan onder "nieuwstaat". Het antwoord was - zonder zichtbare beschadigingen/ krassen enz. Inderdaad - toen na een paar dagen de DELL geleverd werd, was deze als nieuw. Het enige probleem was dat het apparaat scheef stond. We hebben gemaild en in gezamenlijk overleg heb ik met investering van tijd en moeite het apparaat weer haaks gekregen. Daan's magazijn had wel van tevoren gezegd dat als het niet lukte, zij direct een nieuw AIO voet zouden opsturen met een retour bon voor de oude. Zodat ik deze aan de deur kon "omwisselen" Prima service dus. Ook heb ik nog overleg gehad voor het installeren van een 2de HD (SSD) Ook daar kreeg ik via mail prompt tips over. Dus vandaar dat ik aan 5 sterren kom - ik zou niet weten wat beter zou kunnen. Ik ben in ieder geval blij met met aankoop bij Daan's magazijn

    Reageer
  5. J.P. de Kam

    Snel to the point en deskundig.

    Reageer
  6. Vincent Vandeweijer

    Dell e5570 gekocht. Bij levering bleek deze beschadigt. Vervelend, maar na een telefoontje en een email met een foto ontving ik meteen de volgende dag al een ander exemplaar. Deze was wel helemaal okey. En de oude laptop kostenloos retour verzonden. Foutjes kunnen gebeuren, maar hoe deze worden opgelost scheid het kaf van het koren. Ik ben zeer tevreden met de goede afhandeling, en inmiddels 110% blij met mijn "nieuwe" laptop. Wat een kei van een laptop overigens!

    Reageer
  7. ray kiesbrink

    de bestellingen worden geheel naar wens correct en prompt afgeleverd. Van elke stap wordt je op de hoogte gebracht. ik zou er zo weer bestellen .. ik ben nu al weer aan het bladeren op de site

    Reageer