Zeer te vreden en ga zeker in de toekomst zaken doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nonda72
- Sietze Stob
Snelle en goede reactie op vragen, zeer correcte levering in een prachtige doos en het apparaat, waar het om gaat, werkt prima en ziet er goed uit.
Hoe zou je Daans Magazijn beoordelen?
- Alice Kok
Wij hebben bij Daansmagazijn vorige week een laptop gekocht, De laptop werd in een stevige doos geleverd. We hebben de laptop getest en deze is zeer goed. Wij geven Daan dan ook een dikke 10.
- Reinder
Ik ben erg tevreden met mijn gisteren geleverde Elitebook. Ziet er voor een gebruikte laptop nog prima uit, en de verpakking was dik voor elkaar. Een persoonlijke brief en een zakje kruidnoten erbij maakten het helemaal af... Ik vond het ook prettig dat op de website foto's staan van het artikel dat je gaat kopen, dus niet zoals bij veel concurrenten een standaard productfoto van de producent. Zo zie je tenminste wat je koopt. Het enige kleine minpuntje is de staat van de accu, die is echt helemaal op - geen probleem, daar had ik ook al rekening mee gehouden*. Al met al dus een positieve ervaring. Ook voor de heldere communicatie, de goede prijs en de korte levertijd een duimpie omhoog. Ga zo door! * Inmiddels heb ik een vervangende accu in huis, dus ook de nazorg is dik in orde. Daarom nu vijf sterren!
- K. Movsesyan
snel geleverd, product ziet er goed uit!
- Jamie
Donderdag 30 november gebeld met DaansMagazijn.nl voor een pc monitor. Had ze zien staan op marktplaats. En meteen aan de telefoon zeer duidelijke uitleg over hoe alles ging. Op al mijn vragen gaf men ook meteen een net en correct antwoord. Werd doorgeleid naar hen eigen internetsite. En de bestelling gedaan en betaald via ideal. En kon hem dan ook meteen gaan ophalen zoals ook afgesproken aan de telefoon. Bij aankomst zeer netjes ontvangen, en meteen met de persoon in kwestie in contact gebracht. Die liet me ook meteen het product zien. Het mocht uit de verpakking als ik het wilde. Mocht het indien gewenst zelf ook in werking zien. Kreeg er ook een leuke attentie voor sinterklaas bij. En er werd mij ook verteld dat als er problemen mochten zijn ik meteen kon bellen. Of het retourneren indien gewenst. Heb het dus meegenomen en aangesloten en ben dan ook uitermate zeer tevreden over hen correcte service en vooral ook om niet te gaan vergeten de goede en nette klantvriendelijkheid.