stefaan
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Badgoed.com, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
alles ok
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
alles ok
Na 4 weken wachten, vanwege vakantieperiode bij de firma Clarysse heb ik de wafelhanddoeken van het merk Clarysse in het formaat 55x105 cm en type Suzy direct na binnenkomst op de aangegeven 40 graden gewassen en buiten gedroogd. Wat opvalt is dat de handdoeken aan de zijkant opkrullen. Dat betekent dat de stof dusdanig dun is dat de zijnaad trekt en het gebruik van de synthetische garens van andere kwaliteit zijn dan het wafeldoek. Het blijkt bij alle handdoeken het geval te zijn en ik vind dan voor de €102,- dit wel erg tegen valt. Dus heb nog voor het gebruik dit gemeld bij de firma Badgoed.com dat ik niet tevreden ben en verwacht dat de kwaliteit alleen maar slechter zal worden. Na week wachten ontving ik de volgende reactie. Hierbij het oordeel van de leverancier: Nu we de foto gezien hebben kunnen we inderdaad bevestigen dat dit volledig binnen de standaard valt van een wafeldoek. -- Helaas zijn de doeken gewassen en kunnen wij deze niet meer retour nemen. De leverancier bevestigd wat ik ook al zag bij het zien van de foto, dit is normaal bij wafel. Wij verkopen van meerdere merken wafel en zien dit bij allemaal, dit is het materiaal. De kwaliteit is in orde geeft de leverancier aan en bij diverse wastesten is dit er ook uitgekomen, wat de standaard is. Ik vind niet dat als je een klacht meteen meld afdoen dat na 1x wassen de kwaliteit juist is en dat omdat ik ze gewassen heb nu niet meer retour kunnen. Dit is toch geen weken later en valt pas op na de eerste wasbeurt. Dus ben totaal niet tevreden met deze afhandeling en eis mijn geld dat ook terug. Dus ben ze maar gaan gebruiken en wat valt op, met mijn postuur van 175-69kg dat ik TWEE handdoeken nodig heb om me aftedrogen. En heb de eigenaar van Badgoed Rodney Binkhorst zelf maar eens gevraagd zich af te drogen met deze handdoeken. Denk je dat je een reactie krijgt? NUL Maar hier sta je dan als consument met de rug tegen de muur. Oplossing: u krijgt extra korting bij aankoop badstof handdoek en de fabriek zegt "strijk de handdoeken". Wat een lachertje dit....
Pakket goed en vlot ontvangen. Inhoud is naar verwachting goed!
Snelle levering
Goede berichtgeving over de verzending, mooi product en efficient ingepakt qua materiaal.
Fijn badgoed!