Je krijgt wat je verwacht. Alleen jammer dat ze het pakket over het tuinhek op de stoep hadden gemikt. Kwam er pas laat die dag toevallig achter dat het daar in de regen lag. Was ik niet blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helma
- Marga Zeilstra-van Leeuwen
De bestelling kwam een dag later dan was aangekondigd
Hoe zou je Badgoed.com beoordelen?
- Melany Hessels
Snelle levering. Mooie handoeken
- Jacqueline de Graaf
Prima levering, prima kwaliteit
- Jeanne van Hal
snel en sss mooie handdoeken kleur ook mooi en een snelle levering.
- Fabian Van Ekelenburg
Via hun site beter dan via bol. Nu na 2 weken wacht ik nog steeds op keukendoeken en theedoeken. Dat is echt slecht! Via hun site was het wel snel binnen.