De vorige beoordeling kwam negatief uit zonder dat ik er etg in had. De beoordeling moest juist erg goed zijn. Mijn bestelling was goed en heel snel ontvangen. Dus geen klachten. Ik heb de sterren verkeerd gehanteerd. Excuses. De wielrenners die a.s. zaterdag meedoen aan de Amstel Gold Race heb ik blij gemaakt met de fietspasta en zullen deze a.s. vrijdag verorberen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J.P. van den Nieuwendijk
- Roelie Borchers Bodewitz
Geen zin in.
Hoe zou je CyclingLifestyle.nl beoordelen?
- P de Krom
Overzichtelijke site, het bestelde was de volgende dag binnen
- Ineke schouten-deweerd Ineke schouten-deweerd
tussen bestellen en bezorgen zat alleen wel wat veel tijd
- Franck Van den Brink
Makkelijk te bestellen en de maattabel komt goed overeen met de kleding.
- Wendy De Rycke
Heel goede service,Mooi van kwaliteit!