Heel erg blij met de schattige happy seeds cadeautjes/ bedankjes. Ik wilde graag iets origineels voor de kraamvisite en aangezien het geslacht nog een verrassing is heb ik voor de gele gekozen. Slechts 1 dagje gewacht en een lief zakje met petrselie erbij. Dank u !!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tess de Blaeij
- Kitty Erren - Collin
Enkele jaren geleden een stuk grond gepacht. Deze ben ik aan het omtoveren tot bloemenweide. Vaste planten/bloemen en grote delen bloemen uit bloemenzaad van Happy Seeds. Twee grote delen korenbloemen (zaad gekocht bij Linda van Happy Seeds) gesplitst door een graspad is een groot succes. Heel mooi. Blauw, blauw, blauw. Een ander deel ingezaaid met een bloemen mix. Ook zeer geslaagd. Spannend wat er uit de grond komt. Klaverzaad heb ik op enkele graspaden gezaaid, waar ik in het midden de klaverstrook laat groeien. Denk ik aan bloemenzaad kopen. Denk ik aan Linda. Een goede service. Erg leuk verpakt met een vrolijke kaart of boodschap. Ook daar wordt ik blij van☺
Hoe zou je Happy Seeds beoordelen?
- Veerle
Supersnelle levering (én meer)!
- Marijke
Inmiddels twee maal bedankjes besteld, ontvangen (heel snel) en uitgedeeld. Een maal voor vrijwilligers van de ApneuVereniging; eenmaal prive bij gouden huwelijksfeest. Reacties: wat ziet dat er fleurig uit; wat een leuke aktie; wat een toepasselijke bloemen (slaapmutjes resp. goudsbloemen). Overleg met HappySeeds verliep vlot en vriendelijk.
- Annet
Na plaatsen en betalen van de online bestelling kreeg ik geen bevestiging op mijn scherm te zien. Aangezien ik de bestelling op korte termijn nodig had om als cadeautje te geven, heb ik Linda gemaild. Ze reageerde super snel, verpakte het in een leuke cadeauverpakking en deed het dezelfde dag nog op de bus. Topservice dus! Dankjewel, Linda.
- Alice Bakker
Omdat mijn bedrijf vijf jaar bestaat, heb ik mensen die daaraan hebben bijgedragen een bedankje gestuurd (vergeet-mij-nietjes) van Happy Seeds. Ik heb er erg leuke reacties op gekregen. Een aanrader!