Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sgoolfotografie.nl heeft 5350 5 ster reviews 5350
Sgoolfotografie.nl heeft 2337 4 ster reviews 2337
Sgoolfotografie.nl heeft 1594 3 ster reviews 1594
Sgoolfotografie.nl heeft 879 2 ster reviews 879
Sgoolfotografie.nl heeft 604 1 ster reviews 604

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joep

    Meer combi’s

  2. Nathalie

    Bij de klantenservice (via mail en telefoon) werden wij onbeschoft te woord gestaan. Er werd geen begrip getoond en totaal niet meegedacht in een oplossing (die er dus ook niet is gekomen). Zulke slechte service maakt je niet vaak mee. De kindjes (groep 1 speciaal onderwijs) werden niet op hun gemak gesteld, er werd niet de tijd genomen en moesten gehaast op de foto. Dit is duidelijk zichtbaar bij de resultaten. De website is niet erg gebruiksvriendelijk en moet lang zoeken naar hoe je de juiste producten kunt bestellen.

  3. Hoe zou je Sgoolfotografie.nl beoordelen?

  4. Sen

    Naast de erbarmelijke kwaliteit van de foto's (belichting, compositie, achtergrond t.o. huidtint, achtergrond met vouw in de vloer etc.. the list goes on) zijn de prijzen voor de uiteindelijke resolutie die je ter beschikking krijgt beschamend om als professioneel fotograaf serieus commercieel te gebruiken. Naast het feit dat het een crime is om op de website te bestellen. Om 1 of andere reden heeft de school besloten te wisselen van schoolfotograaf en dat is natuurlijk prima, mits de kwaliteit niet achteruit gaat. Maar het lijkt een stel amateurs met veel te goede camera's voor het resultaat. Zonde van het geld.

  5. Martin

    Zeer nette prijzen en hele mooie foto's. Goed contact met kinderen tijdens het foto's maken

  6. Biesma

    Fijne webwinkel

  7. Anke

    Ik vind het jammer dat je niet een volledig pakket kan kopen met alle fotos is veel makkelijker en dst de pasfotos stickers zijn was ook wel leuk geweest