Dit jaar foto's met een zwarte achtergond, erg donker/lelijk. Foto's komen in enveloppe zonder bescherming binnen op een regendag. Enkele druppers water en je hebt beschadigde foto's. Pasfoto is geen pasfoto om te zien, meer van een foto gehaald. Opa en oma willen ook bestellen, maar komen er niet uit op de website. Het is zoeken hoe je moet bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zomer
- Natascha
Veel te duur
Hoe zou je Sgoolfotografie.nl beoordelen?
- Hiranur kemaldar
Mooie fotos
- Janet
De site is erg omslachtig, niet overzichtelijk en onhandig. Ipv dat je een keuze in 1x kan aanklikken moet je eerst door klikken naar de volgende pagina voordat je goede keuze kan maken.
- Mariska
Duidelijk, goed overzicht.
- Sandra
Bellen is sneller en een probleem werd na veel mailcontact door 1 telefoontje wel opgelost. Degene die ik aan de telefoon had mag wel iets vriendelijker zijn. Ik vind de foto's aan de prijs voor de kwaliteit van de foto's. Ook wilde ik dit jaar weer matte foto's maar daar moest ik ook weer extra voor betalen, niet heel veel, maar toch.