Mooie achtergrond was er gekozen deze keer voor de individuele en gezinsfoto´s. Mooie heldere foto´s. De uitsnede vond ik deze keer wel heel jammer, kinderen stonden er voor de helft op (bijv. tot de enkels, mooier als de voeten er dan ook op staan, dat ze er compleet op staan) Ook de belichting op de groepsfoto vonden we niet mooi, door de zon hadden de kinderen op de achtste rij allemaal de 'zon door de oren'
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- familieaugustinusga
- .
Best prijzig voor losse foto’s jammer
Hoe zou je Sgoolfotografie.nl beoordelen?
- Tessa
Snelle levering. Er ontbrak een foto die werd netjes nageleverd.
- Mooie foto’s van kleindochter!
Netjes en snel geleverd!
- Cocky Koning
Wat een leuke foto's. Normaal vind ik schoolfoto's niet leuk, maar deze waren allemaal goed en niet geposeerd!
- Esther
Top service en geweldige foto's ontvangen