G.L
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Sgoolfotografie.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goede en snelle service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goede en snelle service
Goede service. Top foto’s!
Karin is een hele fijne fotograaf, zij en haar collega’s wisten de kinderen heel goed op de foto te zetten. Er zaten zelfs kinderen te schaterlachen bij ze. Dan krijg je altijd mooie foto’s. De afwikkeling ging soepel, de foto’s zijn top. Bedankt dames!
De foto's waren mijns inziens wat ouderwets. Helaas had mijn kind een pluk haar overeind in alle foto's.
De fotos zijn prachtig , de kosten zijn echt enorm hoog
De service is prima, fotos zijn leuk. Vind het alleen erg duur.