Prachtige foto's, heel blij mee. Geen 5 sterren omdat ik de prijzen echt absurd vindt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- VdBeek
- Lot
Snelle levering, zeer tevreden!
Hoe zou je Sgoolfotografie.nl beoordelen?
- Jessica
Maakt leuke mooie foto's maar echt belachelijk duur. Een digitaal pakket is niet te betalen en niet in verhouding met de paar foto's die je krijgt. Daarnaast als je meerder kinderen heb en dus meerdere digitale pakketen word het helemaal onbetaalbaar want je betaald per pakket. Ja dan krijg je iets korting als je meerdere digitale pakketten afneemt. 2 pakketten met in totaal 14 foto's voor €80,- is gewoon niet normaal. En als je dan mail contact zoekt dan krijg je korte standaard antwoorden terug.
- Anoniem
Het zijn leuke foto's. Alleen jammer dat je als schoolfotograaf geen combi pakket heb. Je moet alle foto's apart bestellen. De prijzen zijn daardoor te duur. Daarnaast is er geen moeite genomen om de kleding recht te zetten, terwijl die niet goed zit.
- Mama van 2
Verschrikkelijk dure en inspiratieloze foto's. Absurd dat een digitaal bestand meer kost dan een afdruk. (Ja, ja, ik snap de economie achter zelf onbeperkt kunnen afdrukken. Ik blijf het toch stom vinden.) De foto's van dit jaar zijn ook exact hetzelfde als die van vorig jaar. Zelfde kinderen, zelfde poses, net een andere achtergrondkleur; meer niet. Maar vorig jaar was de jongste nog op een blok gezet, zodat die niet door de elleboog van de oudste uit de weg geduwd wordt op de broers/zussen foto. Maar goed. Die foto's hebben we dus al. Hoef ik ook niets te bestellen :/
- Chantal
Voor het eerst een schoolfotograaf op school die op een leuke manier foto's maakt! Onze oudste dochter (nu groep 8) heeft autisme. Door op een speelse manier foto's te maken zie je veel meer je eigen kind. De echte lach en niet de nep lach voor de foto. Een lach van mijn oudste dochter op een schoolfoto sinds 8 jaar is voor mij dan ook echt waardevol. Ze had er plezier in wat meestal niet het geval is omdat ze haar niet op haar gemak kunnen stellen. Al met al top! Ik hoop dat jullie alle andere jaren ook op onze school komen fotograveren. Ik ben zeer tevreden. Mij complimenten!