Bij een vorige bestelling kreeg ik een verkeerd shirt geleverd. Ik heb daar zeker 4 keer over gemaild en nooit een antwoord gekregen, slecht dus De laatste bestelling was in orde, levering duurde wel vrij lang.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- JPM van der Kooij
- Jaap van Straten
geenreden
Hoe zou je Retro Cycling beoordelen?
- Willem Van Rhenen
Het shirt ziet er leuk uit, maar na een aantal keren dragen is de rits stuk gegaan. De rits is veel te licht, hierdoor kan ik het shirt niet meer dragen.
- Wilfried Holvoet
Correcte en vlotte levering
- MJ Lammers-Peeters
goede ervaring
- Koen Jonckheere
Snelle en foutloze service, ook bij noodzakelijke omruiling wegens foutieve maat en/of defect!