alles o.k. prijs ook goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruddi Oyen
- Hendrik Jan Schimmel
Mooie shirts
Hoe zou je Retro Cycling beoordelen?
- Bart Gort
Snelle service, goeie kwaliteit
- Rudi Saerens
geweldige service
- Fred van der Kloot
Ik ben goed geholpen. Want het tenue wat ik had besteld was te klein. En na een paar dagen was het geruild met de juiste maat.
- Peter Aanhane
Ik heb er reeds 2 shirts besteld, van hele goede kwaliteit, goed bestelproces en snelle verzending! Prima geregeld.