Ik had een fout gemaakt met bestellen en er werd meegedacht om op te lossen. Het shirt is na een half jaar gebruik nog steeds mooi. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christel
- Johannes Spaans
Gevarieerd aanbod
Hoe zou je Retro Cycling beoordelen?
- John Voets
mooie spullen voor liefhebber en gebruiker
- Jorn Jansen
Snelle service!
- Stijn Adriaenssen
Goede service
- Ann Hermans
Perfecte service en snel geleverd!