Snelle levering en kwaliteit shirt heel goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul Feld
- Hans Deschoenmaeker
Het enige dat niet echt klopt zijn de maten die aangeven zijn om u maat te bepalen. Ik zit namelijk met een maat te groot maar heb de originele verpakking niet meer om terug te sturen
Hoe zou je Retro Cycling beoordelen?
- Leten Mark
super: Ik merk wel even op dat de zelfde maten en merk wel een beetje verschillen t.o.v elkaar. Het Peugeot truitje paste perfect , het vintage truitje van Faema ook een XXL was iets groter. Raar....en toch is dit dezelfde maat. mvg Een sportfanaat
- Frank Feyt
Zeer ruime keuze en stipte levering. Ben ontzettend blij met aankoop.
- Hein Wuite
Goede snelle levering, het bestelde shirt is prima naar wens. Puntje van extra aandacht, de maten zijn klein, een XL kan makkelijk XXXL zijn, de kleding zit sowieso strak dus in mijn geval niet 1 maar 2 maten extra
- Mark Hermans
Snelle levering! (mails kunnen in spam filter terecht komen)