Bestelde delen waren keurig verpakt en profielen (6m) zijn onbeschadigd geleverd op gewenste afleverdatum.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter van der Mark
- Peter
Geweldige service! Nadat ik had besteld alle spullen keurig op tijd ontvangen. Ik reeg in de ochtend netjes een SMS met een tijdvak waarin de transporteur zou komen. Na installatie leek er iets niet te werken en hebben we gebeld voor hulp. Met ongelooflijk veel geduld heeft de medewerker van Solar Bouwmarkt met ons stap voor stap het systeem doorgenomen. We kwamen er achter dat wij zelf op het dak een aansluitfout hadden gemaakt. Zonder de telefonische hulp hadden we dit nooit gevonden. Ongelofelijk wat een kennis hebben deze mannen in huis en daarbij ook nog het geduld om deze in begrijpelijke bewoording over te brengen. Wij hebben nu een geweldige installatie en de eerste kilowatturen zijn al teruggeleverd. Op naar een mooie zomer! Ik kan iedere doe-het-zelfer aanraden om bij deze webshop te bestellen en als je advies nodig hebt deze mannen gewoon te bellen!
Hoe zou je Solar Bouwmarkt beoordelen?
- Sem
Verkoper verstrekt gedegen informatie voor de doe het zelfver. Ik ben erg tevreden over de geleverde producten, netjes verpakt en alles functioneert zoals het hoort. Envoy-s metered en met Enphase m250 omvormers besteld.
- A vd Beek
Het is lastig dat pas 1 werkdag van tevoren wordt aangegeven dat men in de ochtend of middag komt leveren. Betekent toch een dag vrij nemen. Levering is verder soepel en netjes afgehandeld. Materialen zijn stevig verpakt en werken prima.
- Cok L
Levering was inderdaad in 2 dagen. Nalevering was nodig, maar ook binnen toegezegde tijd. Doordat ik een combinatie zending had vond ik het lastig te bepalen, hoeveel dakbeugels ik nodig had per rij panelen. Ook de EVO calculator niet bereikbaar voor doe-het-zelvers om dit te checken. Verder dik tevreden.
- Koen Tullemans
Ervaring is goed, ik zou graag meer informatie willen over mijn bestelling en verzend status. Moest zelf bellen voor een status omdat antwoord uit bleef. Automatisch bericht zou dit op kunnen lossen. Na opmerking dat bezorgdienst een half uur moest bellen, belde chauffeur bij aankomst. Was helaas niet op bon vermeld waardoor snel iemand naar huis moest.