Snel geleverd en er zat ook een gratis cadeau bij! Helemaal tevreden met met mijn bestelling. Dankjewel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ryan Bakker
- Nathalie Teunissen
Goede service, leuk assortiment! Aardige mensen. (We hebben de spullen afgehaald!l
Hoe zou je Feestdeco beoordelen?
- Patrick Vermeulen
Super
- Ingrid Roos
Allereerst hele leuke producten. Wat ik echt enorm goed vind is de service. Ze hadden een kleur niet op voorraad en ik werd daar echt gelijk van op de hoogte gesteld en kon even overleggen. Heel fijn. Daarbij een hele snelle levering. En echt goede mooie producten. En voor echt weinig geld. Dus top 👌 Zeer tevreden.
- Anneke Duteweert
Was mooi in gepakt was een mooi kaas
- Bertine Van Veen
veel variatie en leuke prijsjes.