Van mij hoeft die confetti niet in de doos ;-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petit Hakkenberg
- Martine
Ik bestelde een ballon (little brother of little sister) die op de site op voorraad was. Niet veel later kreeg ik een email dat deze niet op voorraad was. Heel vervelend want we wilden die graag gebruiken om familie en vrienden te laten weten of ons zoontje een broertje of zusje kreeg. We stemde in om de boy or girl ballon te versturen. Toen we deze echter wilde opblazen dit weekend. Bleek hier een gaatje in te staan. Deze ballon is dus gewoon in de vuilbak beland. Enorm teleurgesteld.
Hoe zou je Feestdeco beoordelen?
- Jenneke Wolfkamp
Leuke dingen, voor een mooi feestje!!
- Sabine Verbiest
Goede en snelle service
- Aniek Achterkamp
Snelle en goede service
- Obs Dijkzicht
Top!!