Alles is een 10, alleen mocht er wel bij gezegd worden dat het kleiner maken van de horloge een gedoe is(zacht gezegd). 2 juweliers wouden dit niet en/of konden dit niet. Dus ik heb zelf maar gedaan. Ik was 2 uur bezig... Dat vindt voor een horloge van 300 euro wel beetje slecht, maar de horloge zelf is wel erg mooi.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- C
- Hkx
Jammer dat deze fantastische zaak de fantastische horloges die ze verkoopt laat bezorgen door de slechtst presterende pakketleverancier van Nederland, te weten PostNL. Ik heb mijn horloge vandaag niet ontvangen wat me dus een opgenomen vrije dag kost! WatchXL ok, maar PostNL nee, waardeloos! PS: 2 dagen na deze recensie heb ik nog altijd niets ontvangen!
Hoe zou je WatchXL Horloges beoordelen?
- Albert Nijboer
Snelle perfecte levering.
- Patrick Slagers
Super service en klantvriendelijk
- HS
Snelle levering, orginele producten, netjes bezorgd en kwalitatieve goederen.
- Roelie Gortworst
Snelle bezorging mooi product goed verpakt