Snel en correct geleverd. Super lief een hand geschreven kaartje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Wolters
- Joyce nieuwenhout
Maken de levering persoonlijk door handgeschreven kaartje bij de bestelling. Daarnaast goed verpakt en bovenal mooie producten😊
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Jenny Groeneveld
Mooi product en snelle levering
- Monique
Goede en persoonlijke service. Duidelijke website met leuke producten.
- Lisette Philips
correcte, snelle levering - top !
- Jill Van den Hout
Prachtig en sfeervol