Geen reactie gehad op mijn bestelling
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christy Kijk in de Vegte
- Lia Van der Ree
Prima levering
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Anneke swarts
Leuk met een persoonlijk briefje erbij!
- Annet Van engelen
Goede service snel
- Joke Zuijderwijk
Snel geleverd
- Janny Van de Logt
wederom mooie spullen; met een bepaalde regelmaat bestel ik bij deze webshop en iedere keer weer voldoen de spullen aan mijn verwachting.