Snel en mooie producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemarie de Graas
- Gerry Jongman
Mooi producten goeie service. Dhl slechte bezorging zoals gewoonlijk
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Joost Van loon
Goede prijs . Snel verzonden dus meteen in gebruik
- Henriëtte Schuurmans-van Oijen
Leuke spullen en prima geprijsd
- Monique Naaldem
Snelle levering netjes verpakt.leuk kaartje erbij
- Mirjam van Halder
Goede service !