1 product was vlekkerig en de ander moest aangepast worden door onszelf. Ik had graag direct een retourlabel bij de bestelling gehad. Dan kun je zonder moeite de producten terugsturen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellie Schuiling
- Bernadette Kruger
Mooie prijzen en snel geleverd. Leuk dat er een persoonlijk bedankkaartje bij zit
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Simone Van den Hout
Mooie spullen en goede service
- Hanneke Schilders
Ik vind de afwerking van wat mindere kwaliteit
- Jacqueline Mayer
Goede en persoonlijke levering
- Marian Zeeuw
Keurig verpakt en zeker snel bezorgd