Goede service, er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij de verzending. Dit voelt alsof ze dus echt bezig zijn geweest met mijn aankoop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike Langenhuijsen
- Lia Ekk
Mooie producten, goede service, pakketje wordt met zorg ingepakt.
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Jolanda Sels
Betrouwbaar en de persoonlijke attentie maakt het speciaal! Aanrader!
- Patty de Brouwer
Geweldige service , snelle levering
- Amber Janssen
Goede service, snel geleverd, altijd een persoonlijke kaartje erbij, kortom: heel tevreden!
- Yvanka Berendsen
Super leuk met persoonlijk bedankje!