Mooie spullen, keurig verpakt met persoonlijk kaartje erbij, leek wel een cadeautje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Berkhout
- J Brinkman
Leuke producten en snelle levering!
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Sandra Van der Plaetsen
Snelle levering en super mooie spullen.
- Marianne Van der Heijden
Super webshop met erg veel leuke spulletjes. Snelle verzending, goed ingepakt en kwalitatief mooie producten. Top!
- Marleen Schots
Snelle levering.
- Christel Bothmer
Super service en persoonlijk