Goede kwaliteit kleding. Goede levering
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anouk
- Melanie Schults
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.
Hoe zou je Linijn beoordelen?
- Chantal
Fijne winkel met mooie producten. Komen er graag. Ook als we online bestellen is het top! Snelle verzending en heel fijne communicatie!
- Astrid Van Rooyen
Mooie kleding en pyjama's. Fijne mensen.
- Hetty Zandman
Ik kon het de volgende dag al ophalen in de winkel..goed voor elkaar
- Marjolein
Goede service. Makkelijk contact