Heel mooi ingepakt en een kaartje erbij met een verjaardags wens. En niet eens er voor gevraagd. Mijn dochter vond het prachtig!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- OHM
- Eric Miller
Snel en vriendelijk.
Hoe zou je CuteStuff.nl beoordelen?
- Madelon
Super goede service! Had het de volgende dag al binnen. Heel lief ingepakt en persoonlijk kaartje erbij. Aanrader :)
- Elvira Dijkhuizen
Snelle levering. Ben heel blij met de bestelde tassen, waren ook erg mooi ingepakt. Zou hier zeker vaker bestellen!
- Chelsea van Polen
Netjes verpakt en snel ontangen!
- Sheila Prins
De volgende dag in huis met een leuk handgeschreven kaartje om mij veel plezier te wensen met mijn aankoop