Ik heb een sticker besteld vior op onze auto en ik ben zeer tevreden !Snelle verwerking, snelle en goede verpakking en verzending van mijn sticker !100% in orde !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sofie wouters
- Walter Muller
Prima netjes verpakt en een goede kwaliteit
Hoe zou je Uniquewinkel beoordelen?
- Willie
Prima! Nette eb snel verzending
- Jan Fischer
Dinsdag een bericht gekregen dat pakket was verzonden maar heb het nog niet in huis.Toen contact opgenomen met Unique en netjes antwoord gekregen dat het pakje vermoedelijk door de kerstdrukte was vertraagd.Daarna alsnog gekregen. Reparatiesetje voor kite's (ik het het gebruikt voor mijn donsjas van parachutestof) werkt prima!
- Eddy
Gewoon super.
- Bas v d Laar
Snel en goed geholpen