Zeer lekkere en goede geuren , producten en prijskwaliteit. Snelle en goede verzending. Top !!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bernadette Meyer
- Brigitta zwiep
Duidelijke uitleg fijne producten , duidelijk hoe het bestelproces in zijn week gaat kortom top gewoon
Hoe zou je De Groene Linde beoordelen?
- Nicole
Snelle levering en goede communicatie. Ze hebben zelfs een klein presentje toegevoegd.
- Marieke De jong
Product stickers plakken en geven af. Door meerdere keren aanraken zijn de stickers verlopen. Kleuren lopen door elkaar. Niet heel aangenaam dat alles plakte. Geuren ruiken zeer sterk (naar alcohol?) ik was zeer tevreden met een ouder gekregen flesje met clear energy. De HSP lijn en aura clear zijn mij te intens en ik merk ook de alcohol die meer aanwezig is. Helaas toch beetje teleurgesteld, al ben ik altijd erg blij geweest met de andere olien en aura sprays die ik heb gekregen.
- Jona Van zetten
Goede service
- Emmy Zwarts
Goed alles oke