snelle levering en leuke goede produckten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- mario van geem
- Alex
Ik heb mixte gevoelens bij deze webwinkel. De website is traag als je jou gegevens in moet vullen. Dan moet je al gauw 30 seconden wachten voordat het is verwerkt. De factuurgegevens moest ik bij het bestellen opnieuw invoeren, terwijl ik deze al had ingevuld in mijn account. Schijnbaar wordt er vaak met PostNL brievenbuspakketjes verstuurd, maar PostNL werkt bij ons meestal 3 dagen in de week, dus de kans dat ik het de volgende dag in huis heb, is niet zo groot. Daarnaast, en dat vind ik nog wel het belangrijkste, is dat de etherische olie flesjes heel moeilijk te openen te zijn. Wat een gedoe allemaal! Soms gaat het goed, de andere keer ben ik lang bezig. Het enige positieve aan dit bedrijf is dat het een overzichtelijke website is met veel aanbod en je kunt keuze maken hoeveel etherische olie je wilt in ml (10, 30 en 50 meestal). Of ik hier weer ga bestellen? Dat is lastig. De flesjes zijn rampzalig om te openen en dat vind ik het vervelendst.
Hoe zou je De Groene Linde beoordelen?
- Femke Hoekstra
snelle levering en goede service
- Catharina
Geweldige service.
- Ina Bakker
Goede service
- F.O.
Goede service en snelle levering