Hele fijne producten en prima service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A.J. Andringa
- Dineke Banus-Lijftogt
Fijne service en goede producten.
Hoe zou je De Groene Linde beoordelen?
- Ritza Brown
Snelle verzending, goed verpakt en heerlijke producten
- Hermina Poelstra
Fijne producten mooi verpakt
- Nel Polak
Mooie website, en snelle en correcte levering. Heel attent als verassing een fijne auraspray gekregen, maakt het toch een stuk persoonlijker.
- Margot
2de bestelling geplaatst. Ziet er allemaal heel verzorgd uit. Ben benieuwd naar mijn 2de bestelling. Geuren zijn heel aangenaam.