Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Elandleer.nl heeft 52 5 ster reviews 52
Elandleer.nl heeft 13 4 ster reviews 13
Elandleer.nl heeft 1 3 ster reviews 1
Elandleer.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Elandleer.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wilke Driessen

    Zondags portemonnee besteld. 'S woensdag keurig in huis. Zal in gebruik uitwijzen of het een handig formaat voor mij is. Maar ziet er goed uit en ligt lekker in de hand. Wel vreemd dat het pakje in de brievenbus las (waar iedereen bij kan) . Had gedacht dat ik voor zou moeten tekenen.

  2. Willy van Duijn

    Nadat eerst de verkeerde handschoenen geleverd waren probleem keurig en snel opgelost

  3. Hoe zou je Elandleer.nl beoordelen?

  4. Ingrid

    Op de kerstmarkt in Den Haag in 2015 heb ik rode wanten gekocht van elandleer. Heerlijk zacht en vooral lekker warm. Als het vriest, kom ik met warme handen op de plaats van bestemming na een half uur fietsen. Een goede aankoop. Na een jaar gedragen te hebben, zien ze er nog uit als nieuw.

  5. De heer Van Boxtel

    Op de Haagse kerstmarkt heb ik herenhandschoenen van elandleer gekocht. Een investering voor jaren. Ik kan de producten van Elandleer.nl zeer aanbevelen, omdat het natuurproducten zijn die nergens anders te koop zijn voor deze kwaliteit.

  6. C.M. Rietbroek

    Handschoenen in 2015 op de kerstmarkt gekocht! Heerlijk warm, nooit meer koude handen en goed waterdicht. Gaan na een jaar alleen maar lekkerder zitten.

  7. F.Otter-Westra

    Bijzonder prettige ervaring, deskundig advies bij het kopen van handschoenen op Dickens-festival in Garderen. Als Scandinavië liefhebber waren we het er al snel over eens dat deze landen uitzonderlijk mooi en puur zijn. Ik ben jaloers dat u nog ieder jaar naar Lapland gaat. Helaas is Scandinavië voor mij verleden tijd , ik leef nu op de herinneringen. Ook heel fijn.