Zondags portemonnee besteld. 'S woensdag keurig in huis. Zal in gebruik uitwijzen of het een handig formaat voor mij is. Maar ziet er goed uit en ligt lekker in de hand. Wel vreemd dat het pakje in de brievenbus las (waar iedereen bij kan) . Had gedacht dat ik voor zou moeten tekenen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wilke Driessen
- Willy van Duijn
Nadat eerst de verkeerde handschoenen geleverd waren probleem keurig en snel opgelost
Hoe zou je Elandleer.nl beoordelen?
- Ingrid
Op de kerstmarkt in Den Haag in 2015 heb ik rode wanten gekocht van elandleer. Heerlijk zacht en vooral lekker warm. Als het vriest, kom ik met warme handen op de plaats van bestemming na een half uur fietsen. Een goede aankoop. Na een jaar gedragen te hebben, zien ze er nog uit als nieuw.
- De heer Van Boxtel
Op de Haagse kerstmarkt heb ik herenhandschoenen van elandleer gekocht. Een investering voor jaren. Ik kan de producten van Elandleer.nl zeer aanbevelen, omdat het natuurproducten zijn die nergens anders te koop zijn voor deze kwaliteit.
- C.M. Rietbroek
Handschoenen in 2015 op de kerstmarkt gekocht! Heerlijk warm, nooit meer koude handen en goed waterdicht. Gaan na een jaar alleen maar lekkerder zitten.
- F.Otter-Westra
Bijzonder prettige ervaring, deskundig advies bij het kopen van handschoenen op Dickens-festival in Garderen. Als Scandinavië liefhebber waren we het er al snel over eens dat deze landen uitzonderlijk mooi en puur zijn. Ik ben jaloers dat u nog ieder jaar naar Lapland gaat. Helaas is Scandinavië voor mij verleden tijd , ik leef nu op de herinneringen. Ook heel fijn.