Eerste keer iets besteld, boven de 39 euro zou ik geen verzendkosten hoeven betalen. Toch verzendkosten moeten betalen. Eén mailtje hier over gestuurd daar werd netjes op geantwoord en gelijk de verzendkosten terug gestort gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemiek van Uden
- Sander Feldberg
Top helemaal goed
Hoe zou je Natuurlijk Presteren beoordelen?
- Marc Adamo
Geweldige service, snel geleverd en van zeer goede kwaliteit.
- Sylvia Van vught
Werkt fantastisch mijn dochter slaapt als een roosje! Snelle levering en fijn mailcontact.
- Karin Benjamins
Bestelling zoals beloofd geleverd.
- Michella Former
Snelle, service, een berichtje ter kennismaking.