Deze keer de poster "Hjoed wurdt in moaie dei!" en 2 rolletjes washitape (zwart met witte stipjes en één met vogeltjes) besteld. Heel blij mee en zoals gewoonlijk mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij! :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicolette Munting
- Jitske Rodenhuis
Snelle levering en altijd keurig verpakt! Ben gek op de mooie producten van Krúskes
Hoe zou je Krúskes beoordelen?
- Esther
Goede producten en snelle levering
- José
Snelle levering en kwalitatief goede producten .Producten voldoen aan de verwachting die je er van hebt . Duidelijke website . Kijk er graag zo af en toe eens op of er weer wat nieuws op staat .