Prachtige, levendige kleuren. Fijn bontje dus zacht om te dragen. Ik twijfelde welke maat ik moest nemen en had voor de zekerheid de grotere gekozen. Dit was absoluut de juiste beslissing want deze past nog precies. Levering was overigens echt heel vlot en netjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sonja J
- Hgm Post Staneke
Ik heb keuze uit diverse halsbanden. Ik vind het leuk om te wisselen.
Vertaald met AI Hoe zou je Dog with a Mission (DWAM) beoordelen?
- Sigrun Schmitz
Beoordeling voor 2 halsbanden, (onze 2 oudere "Hippihalsbanden", 1 lijn en hanger, allemaal top! De halsbanden hebben we lokaal in Keulen gekocht.
Vertaald met AI - Karin
Mooie halsband gekocht bij Bol.com , blauw met ' zebraprint ' . Mooi verpakt thuisgestuurd gekregen . Jammer dat het blauwe leer ' los laat ' , en dat heel snel want ik heb de halsband op 30 december besteld. Verder supermooie halsband !
- Caroline
Snelle levering. Prachtige halsband! Stevig gemaakt. Top kwaliteit!
- Antje Obermeyer
Zeer snelle levering, geweldige tas en super prijs!!
Vertaald met AI