Heel tevreden, binnen twee dagen geleverd, super leuk verpakt in cadeau papier en linnen tasje de honden riemen zijn heel mooi, prachtig afgewerkt, goede kwaliteit, echt super, we kunnen het iedereen aanraden en zullen hier in de toekomst zeker nog vaker wat kopen, jammer dat het assortiment in deze stijl niet groter is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- CJM
- Marie
Snelle afhandeling van de bestelling en leuk verpakt afgeleverd. Wordt echt aandacht aan besteedt. Mooie kwaliteit leer van de riem en tuigje. Ben er blij mee, had alleen de leren riem (maat L) iets langer verwacht.
Hoe zou je Dog with a Mission (DWAM) beoordelen?
- Jh
Mooie producten, kwaliteit en origineel. Fijne service.
- Elvira Van Loon
Ik had een fout in de maat gemaakt met bestellen. Toen ik hierover belde kreeg ik direct iemand aan de telefoon zonder wachttijd. Zij heeft me zee vlot en vriendelijk geholpen. En toen ze hoorde dat het een cadeau was heeft ze ervoor gezorgd dat het extra mooi ingepakt zou worden en dat er een mooie extraatje bij zat. Echt top service!!!
- Lena Baars
nette prijs voor goede kwaliteit. Heel snel in huis.
- Kerstin Krämer
Zeer mooie producten, bij vragen wordt er relatief snel geantwoord, maar wel in het Engels. De levering vond plaats met GLS zonder de mogelijkheid om een retour te doen, helaas zag ik dat pas op het moment dat duidelijk was dat de halsband veel te groot was voor mijn hond. Dus moest ik de retour op eigen kosten regelen, bij DHL, omdat er in onze stad geen GLS-winkels zijn. Een verzekerde verzending naar Nederland kostte 18 euro. Vijf dagen geleden ging het pakket terug, tot nu toe geen informatie dat het product is aangekomen en het geld is ook nog niet teruggestort. Omruilen is niet echt mogelijk, ik moet gewoon opnieuw bestellen. Bij de prijzen (70 euro voor een halsband) verwacht ik meer service, zoals een eenvoudigere omruiling en gratis retour bij verschillende aanbieders. Al met al, gewoon erg vervelend.
Vertaald met AI