Er was een vertraging vanwege technische problemen, maar uiteindelijk was ik erg blij met mijn producten. Ik heb 4 artikelen besteld en de instructies gevolgd, maar de halsbanden waren te groot of te breed. Dus - ik heb ze teruggestuurd en vervangingen besteld. Ik hoop dat alles goed gaat met de verzending, aangezien het duur was (VS naar Nederland) en de tegoeden, aangezien ik al heb betaald voor de nieuwe om verzonden te worden. De kwaliteit van de producten is uitzonderlijk! Als mijn retouren goed verlopen, zal ik een grote fan zijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa GurganusVertaald met AI
- Ingrun Buijs
Super snel, en erg blij mee
Hoe zou je Dog with a Mission (DWAM) beoordelen?
- Debby van urk
De onvoldoende is voor de slechte staat van de halsband, er zijn in een paar dagen al meerdere kraaltjes uit....Ik hoop op een oplossing Grt Debby
- Karin van der Sluis
Aanvulling in ‘hondenland’, erg mooie halsband en bijpassende riem die ook nog een goede lengte heeft! De meeste riemen zijn 120cm lang.
- Maradan Anne
Alles heel goed. Dank je wel.
Vertaald met AI - Yvonne Meulenbroek
Geweldige halsbanden, mooie kwaliteit, snelle levering!